2012/10/01

1 diena: Mantra, Tibeto pratimai ir dialogas

Saviugdos ir asmeninio tobulėjimo sąvoką pirmą kartą išgirdau maždaug 2006m. ir nuo to laiko reguliariai "įklampinu" save į kažką naujo. Optimistė, pozityvistė ir visokia "- istė". Dažnai bandau naujus dalykus, veiklas, pratimus ir užduotis. Kai kurių žmonių manymu esu drąsi, nes man sako "aš to negalėčiau padaryti", bet savo manymu esu bailė, nes vis dar neišmokau normaliai plaukti arba vengiu aukštai laipioti (ir pirmą kartą apie tai kalbu viešai :). 

Kadangi šiandien pirmoji projekto "Mokymosi mėnuo" diena, ją jau pradėjau nuo trijų dalykų, kuriuos darysiu arba susidursiu visas 31 dienas. O jeigu pasiteisins, gal tai taps  naudingu kasdieniniu įpročiu. Kitomis dienomis išbandysiu ir aprašysiu įvairius, tęsinio (ne)reikalaujančius dalykus ir užsiėmimus.



Kasdieninė mantra

Gal susidurei su J. Murphy ir viena iš jo pozityvaus mąstymo knygų? Esu skaičiusi jų ne vieną ir įgyvendinusi kai kuriuos patarimus. Tikrai veikia viskas arba tai, kuo tiki! Senuose užrašuose radau štai tokią citatą (knyga "Jūsų pasąmonės galia"). Ją  planuoju perskaityti kiekvieną rytą, kaip kokią maldą ar mantrą.

"Šiandien ir kiekvieną kitą dieną mane sergsti Dievo apvaizda. Visi šiandienos įvykiai klostosi mano labui. Išaušusi diena man yra nauja ir nuostabi. Dievas veda mane nuo ryto iki vakaro, viskas ko aš imsiuosi, pasiseks. Dieviška meilė apsupa, apgaubia ir apsiaučia mane, todėl jaučiuosi rami. Jeigu kartais mano dėmesys nukryps nuo to, kas gera ir konstruktyvu, aš akimirksniu grįšiu prie minčių apie tai, kas malonu, naudinga ir teisinga. Aš esu dvasinis ir protinis magnetas, traukiantis prie savęs viską, kas mane laimina ir neša man sėkmę. Šiandien labai sėkmingai sutvarkysiu visus savo reikalus. Žinau ir tikiu, kad ištisą dieną jausiuosi laiminga."

Svarbu!  Frazes pakeisiu į esamąjį laiką, pvz. "nukrypsta, grįžtu, sutvarkau, jaučiuosi", nes jeigu kalbėsim ir mąstysim būsimuoju laiku, tai ir "įvyks" kada nors,o gal ir niekada,  bet ne šiandien. O tai turi vykti kasdien!


5 Tibeto pratimai

Nors kasdien darau rytinę mankštą, šituos paprastus pratimus, žadančius amžiną jaunystę ir sveikatą rūpėjo išbandyti jau seniai. Apie juos lietuvių kalba rodo čia, rašo čia ir čia


"Dialogas"

Nežiūriu TV, neskaitau laikraščių, į Delfi užeinu kelis kartus per savaitę. Keistuolė?! Išvengiu negatyvumo ir informacijos perdozavimo, aišku yra tikimybė, kad praleidžiu svarbius dalykus. Kitavertus, šiais laikais viską papasakoja Feisbukas, tad turbūt nieko nepraleidžiu :) 

O šiandien užsiprenumeravau švietimo savaitraštį "Dialogas"! Prisiminsiu, ką reiškia turėti rankoje popierinį  variantą ir tikiuosi reguliariai apsišviesiu savo profesinėje srityje. 


Mal labai įdomu, ar jau sugalvojai, ką  naujo išmoksi ir nuveiksi? Pasidalink :)

Apie 31 dienos projektas - Mokymosi mėnuo (2012/10) idėją skaityti čia.
2 diena yra čia.





1 komentaras:

  1. Anonimiškas2013-02-13 06:01

    Hurrah! In the end I got a website from where I be capable of genuinely take valuable
    facts concerning my study and knowledge.
    My blog :: visit home page

    AtsakytiPanaikinti